De voorbereiding, nog 5 weken voor vertrek - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu De voorbereiding, nog 5 weken voor vertrek - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu

De voorbereiding, nog 5 weken voor vertrek

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

25 April 2010 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Het begint te kriebelen, nog 5 weken en we vertrekken voor onze 2e reis naar de Westkust van Amerika. Het wordt een speciale reis omdat we 6 weken weg gaan waarvan we 5,5 week een kleine camper hebben. Ook wordt het bijzonder omdat dit onze eerste reis zonder kinderen wordt.
We vliegen 30 mei naar San Francisco en blijven daar 2 dagen. Hierna halen we onze camper op, rijden een deel de highway 1, onder Sequoia n.p door, via Death Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Lake Powell, Grand Canyon, Monument Valley, Arches naar Grand Teton en Yellowstonen n.p..
Hierna willen we graag naar Seattle en omgeving omdat dit gebied ons 2 jaar geleden ontzettend goed bevallen is. Of we hier heen gaan zal afhangen van het aantal dagen dat we nog beschikbaar hebben. In de reisplanning die we gemaakt hebben moet het kunnen maar de praktijk zal het leren. Van Seattle rijden we via de kust terug naar San Francisco waar we op zaterdag 10 juli in het vliegtuig naar Amsterdam stappen.
Kortom, een geweldig vooruitzicht.

We verwachten ons eerste verslag op maandag 31 mei te kunnen plaatsen vanuit hotel Adagio in San Francisco

• 29 Mei 2010 - 05:30

Martin En Johanna:

Leuk dat jullie weer een weblog bijhouden. We zullen het zeker met belangstelling (en gepaste jaloezie) volgen.
    We zijn wel benieuwd hoe een 'kleine' camper er uitziet.
    We wensen jullie heel veel plezier, een goede reis en een behouden thuiskomst.