26-07 Een lange reisdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu 26-07 Een lange reisdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu

26-07 Een lange reisdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

26 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteravond net voordat we gingen slapen ontdekten we dat we een tijdzone waren gepasseerd en dat de horloges een uur voor uit moesten. Het werd nl. ontzettend snel donker.
Zodoende konden we vanochtend op tijd vertrekken (10.00 uur) om de langste "etappe" van onze vakantie te rijden, 350 mijl naar Livingston.
Het eerste deel ging nog door de bergen maar langzaam werd het vlakker maar nooit helemaal vlak. Onderweg een paar keer gestopt voor koffie, lunch etc. maar door de heel hoge T toch weer snel de camper in. Onderweg de eerste eland van deze vakantie gezien en een grote groep adelaars zien vliegen. Het tweede deel van de reis ging door de Rocky Mountains, een waanzinnig mooi gebied over een heel steile weg waar de vrachtauto's over heen kropen.Om 17.00 uur stonden we in Livingston op de parkeerplaats bij Albertsons toen het plotseling wat begon te regenen ondanks de felle zon, een rare gewaarwording. Na het boodschappen doen nog 10 mijl gereden naar de camping in de regen en stormachtige wind. Boven de bergen was de lucht zwart maar de storm ging liggen, de wolken trokken weg en we genieten nu van een mooie zomeravond. De T daalt nu snel.
Morgen 40 mijl naar de noordelijke ingang van Yellowstone en dan het park in!!

• 27 Juli 2008 - 11:52

De Windjes:

op naar de geijsers en de modderbaden in yellowstone heb onze foto's nog weer bekeken het roept een hoop mooie herinneringen op liefs hilda

• 27 Juli 2008 - 19:53

Martin En Johanna:

Vandaag (eindelijk) jullie site ontdekt. Dus meteen alle verhalen doorgelezen en foto's bekeken. Maakt ons wel een beetje jaloers.
    Met het oog op de 'kleine' camper is het goed dat Leo ooit een week praktijkschool Schoondijke heeft gehad?!?
    We wensen jullie nog heel veel reisplezier. En geniet van Yellowstone park.

Groet uit een warm (en mooi) Vaassen.