10-08-08 De laatste dag in Olympic n.p. - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu 10-08-08 De laatste dag in Olympic n.p. - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu

10-08-08 De laatste dag in Olympic n.p.

Door: Leo en Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

10 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Port Angeles

Vanochtend besloten om deze laatste dag van de campervakantie nog een keer het Olympic n.p. in te gaan hoewel het geen heldere dag is en we de wolken al zagen hangen rond de bergen. De reis voerde naar Hurricane Ridge, een berg aan de noordzijde van het park. De weg hierna toe begint op 7 mijl van de camping dus erg makkelijk te bereiken. Aan de voet van de berg hebben we het bezoekerscentrum bezocht, ook nu weer de moeite waard. De weg is continu stijgend en na ongeveer 20 mijl sta je op ongeveer 1700 meter hoogte. Het was er behoorlijk koud,6 graden, dus het was de eerste keer dat we deze vakantie met een jas aan gewandeld hebben. Op de bergen in de omgeving lag nog veel sneeuw, op onze wandeling lagen nog de laatste restanten. Opvallend waren de vele mooie bloemen die hier groeien en de vele herten die ook hier weer rondliepen. Hoewel het wel steeds lichter werd bleven de wolken om de bergen hangen, jammer want we hadden graag uitzicht gehad op Mount Olympic. (voor de komende dagen wordt warmer,zonnig en helder weer voorspeld). De wandeling was schitterend en zeer afwisselend.
Om ongeveer 16.30 uur waren wij terug op de camping om de koffers in te pakken en de camper schoon te maken.
Morgen moeten we ongeveer 80 mijl rijden naar Everett (noordelijk deel van Seattle) waar we de camper moeten inleveren. Van Kingston naar Edmonds gaan we met de ferry. Als alles een beetje mee zit wordt het volgens de routeplanner geen al te lange reis, ongeveer 4 uur.

• 11 Augustus 2008 - 18:21

Fam.koster Odoorn:

het blijft ontzettend leuk om jullie te volgen en even te kunnen reageren.in odoorn erg wisselvallig weer maar verder alles goed.groeten!

• 11 Augustus 2008 - 20:27

Gre Scholing :

we genieten erg van jullie prachtige verhalen
    en mooie fotos .
    henk en gre ..

• 12 Augustus 2008 - 08:20

Fam Oehler:

Wat een geweldige reis maken jullie, erg genoten van de mooie reisbeschrijving en natuurlijk ook van de prachtige foto's. Groetjes Anja