16-08-08 Het slot van een fantastische vakantie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu 16-08-08 Het slot van een fantastische vakantie - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu

16-08-08 Het slot van een fantastische vakantie

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

17 Augustus 2008 | Verenigde Staten, New York

Vandaag het einde van een fantastische vakantie. Het shoppen van gistermiddag hebben we vanochtend afgemaakt. Met name de jongelui waren niet weg te slaan uit Macy's. Na Macy's nog een paar kleinere winkels bezocht waarna we teruggeslenterd zijn naar ons hotel.
We dachten snel een taxi te kunnen vinden voor het vervoer naar JFK airport maar een taxi voor 5 personen is om 17.00 uur op zaterdag in NY niet simpel te krijgen. Daarbij speelt mee dat de portiers van het hotel alles "regelen" wat zich voor het hotel op straat afspeelt, inclusief de taxis. De portier had intussen een verlengde limousine voor ons besteld. De prijs stond ons echter niet aan waarna de portier regelde dat wij de limo deelden met 3 dames uit Brazilië waardoor de prijs toch weer interessant werd. Op JFK ging het inchecken redelijk soepel maar bij het vliegtuig aangekomen was er toch een lichte chaos. Het vliegtuig bleek zwaar overbooked waardoor er veel mensen aanwezig waren die hoopten alsnog een instapkaart te krijgen. Een enkeling lukte het, veel mensen moesten op een andere vlucht worden gezet.
Uiteindelijk gingen wij met ruim een uur vertraging de lucht in maar kwamen keurig op tijd op Schiphol aan, mede een gevolg van een zeer zware rugwind.

Tot slot: We hebben een geweldige vakantie achter de rug waar we met veel genoegen op terugkijken. Ook het bijhouden van deze weblog was een plezierige bezigheid. We danken iedereen die ons reacties heeft gestuurd. Het was leuk om deze te ontvangen en hierop te kunnen reageren.

Deze vakantie smaakt naar meer!!!!!!

• 17 Augustus 2008 - 20:38

Martin En Johanna:

Bijna traditiegetrouw reageren wij op zondag. Deze keer later dan gewoonlijk, omdat we in Vaassen de hele dag goed weer hebben gehad en dus veel buiten zijn geweest. En ook een reactie met gemengde gevoelens. Enerzijds natuurlijk mooi dat jullie weer thuis zijn, maar anderzijds zullen we de mooie foto's en prima verhalen wel gaan missen.
    We zien uit naar het ongetwijfeld fantastische fotoboek dat we vast nog wel eens te zien krijgen.

Groeten uit een inmiddels regenachtig Vaassen.