03-08-08 Van Sisters naar Waldport - Reisverslag uit Waldport, Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu 03-08-08 Van Sisters naar Waldport - Reisverslag uit Waldport, Verenigde Staten van Leo en Marja Koster - WaarBenJij.nu

03-08-08 Van Sisters naar Waldport

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

04 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Waldport

Toen wij de camper uit kwamen stond onze "computerman" al weer naast ons, met een goede tip voor de route die we gingen rijden. Ongeveer 35 mijl vanaf Sisters heb je de Koosah and Sahalie Falls. Twee redelijk grote watervallen waar je een hele mooie trail kunt lopen. Ons werd heel duidelijk gemaakt, dat we dit eigenlijk moesten doen. We zouden het heel mooi vinden. En we vonden het mooi! Wat een geweldige tip was dit! De watervallen waren mooi, maar de route die we gelopen hebben, was geweldig. Een smal pad, langs een snelstromende rivier door een bosgebied waar de bomen met mos waren begroeid.
Na een uur wandelen zijn we verder gegaan en om een uur of drie waren we bij de kust in Florence. Hier zijn we in noordelijke richting verder gegaan en gestopt bij de Sea Lions Caves. Twee rotsen waarop zeker 200 zeeleeuwen liggen. De ene rots bekijk je vanaf boven, bij de andere rots, ga je met een lift naar beneden. Je komt in een grot waarin de zeeleeuwen liggen, die je van heel dichtbij ziet. Het stinkt het geweldig, maar het is het bezoek meer dan waard. Om een uur of half zes zijn wij op de camping in Waldport aangekomen. 's Avonds vanuit de camping, over een grote brug, naar het dorp gelopen voor een pizza. Op de brug hadden wij een mooi uitzicht op zeker 50 zeehonden en er kwamen vanuit de Pacific nog tientallen zeehonden aanzwemmen. Deze zeehonden zien we ook vanuit de camper goed liggen. Toch wel bijzonder!
We hebben de laatste dagen problemen met de laptop en de internetverbinding. De laaste drie verslagen hebben we op een dag op de weblog gezet, zoals jullie zien. Als de verslagen de komende tijd, onregelmatig of niet doorkomen, dan ligt dan aan onze computerproblemen.
Verder blijft het een fantastische vakantie!!
Martin en Johanna, we vinden het ontzettend leuk dat jullie ons zo volgen!